Rapoo- It solutions & Corporate template

mazkirut@shiller.co.il

שלח דוא"ל

דפי ליבר:
יצאנו בבוקר לכפר חסידים ליענקל'ס שטעטל שם קבלנו טעימה מהעיירה האירופית היהודית [ראו ריקוד של דוד וגריט...]
משם להרדוף לביקור מרגש של שני הצדדים אצל שייקה ורותי. ישבנו על המרפסת המשקיפה אל נחל ציפורי,
מעומר זיגלמן שמענו הסברים על הנוף, על הישוב והתפעלנו מהטוב והיפה שהם מעניקים להוריהם.
משם נסענו לקיבוץ דברת לארוחת צהרים ולפגישה עם מיכה ברעם אמן ציור ומוזיקה.
מזג האוויר האיר לנו פנים, החברה נעימה, בקיצור יום מהנה עבר על כולנו.
תודה למועצה שממנה את האוטובוס ותודה לקהילה שהשתתפה.

יעל עפר:
27 בני טובים, יצאנו ביום בהיר ויפה לכיוון צפון.
התחנה הראשונה היתה בכפר חסידים, אצל יענקל שטיטל שמספר סיפור העיירה שר ומרקיד,
כן לא תאמינו הצליח להקים את גריט ודוד שהתעטף בטלית, היה מאוד חביב.
משם המשכנו להרדוף לביקור מלכותי אצל רותי ושייקה, חגגנו להם יום הולדת עם ברכות ומתנות וכמובן עוגות, עומר סיפר לנו על הרדוף, נהננו מהנוף הנשקף ממרפסת ביתם, ונפרדנו בהתרגשות רבה.
בדברת אכלנו צהרים והתענגנו על הצלילים היפים והמגוונים בקו וצליל של מיכה ברעם....
כמו בכל הסיפורים חזרנו עיפים אך מרוצים.
בפעם הבאה מוזמנים חברים נוספים להצטרף.

נילי שחר:
מזג האוויר היה נאה ושמש ליוותה אותנו כל היום.
התחנה הראשונה היית בכפר-חסידים בחצרו של גדי יעקב ב"יענקל'ס שטאטל"
שבמשך שנים רכש פריטים רבים שהיו שייכים ליהודי העיירות במזרח אירופה.
בחצר הגדולה מוצגים רבים מהעיירה. ובתוך המבנה אוספים רבים ומעניינים, ספרי קודש וחול, סמוברים ועוד הרבה מוצגים שכבר נעלמו מעולמנו המתחדש כל הזמן.
זכינו לקבלת פנים מזמינה לכוס קפה חם והמון סיפורים מעניינים ומלאי הומור על המוצגים השונים שהראה לנו. וכמובן מוזיקה ולבוש מהעיירה שאותם הדגימו גריט ודוד דרור.
משם נסענו לרותי ושייקה להרדוף שביתם בנוי מעל ביתו של עומר שגם קיבל את פנינו. המפגש איתם היה מרגש לכולנו. ביתם יפה ומואר, פתוח לנוף המרהיב. סיפורים, שיחות קטנות עם כל אדם, כיבוד טעים.... אנחנו הבאנו להם עציץ ליום הולדתם החל בקרוב עם ברכות שעוד כתבה אריאנה. ישבנו שעה קלה איתם במרפסת ביתם והמשכנו הלאה.
נסענו לארוחת צהריים בחדר האוכל בקבוץ דברת. נקי ומסודר. ומשם צעדנו למה שהיה בעבר בית ילדים והוסב לחדר מוזיקה של מיכה (מיכאל) ברעם לא הצלם הידוע, אלא מוזיקאי יליד שוויץ גימלאי חבר הקבוץ מגיל שמונה עשרה שנשא תפקידים שונים בקבוץ והיום חזר לאהבתו המוזיקה. בחדר עשרות סוגים של כלי הקשה מהעולם כולו. כשהתיישבנו ביקש שנעצום עיניים "כשעוצמים עיניים - האוזניים נפתחות" ואכן כך עשיתי ונהניתי משעה קלה של רגיעה ונחת, מוזיקה נעימה שזורמת. הוא עובר מכלי לכלי ומכה מוזיקה אישית שלו, מה שבא לו באותה עת. לא מתוך תווים אלא אימפרוביזציה אישית. הוא אומר שמוזיקה זה הרווח בין הצלילים ומצייר קווים עם מרווחים ביניהם תוך כדי הסבר לנו וגם כאן יוצאים ציורים מעניינים. אדם מאוד יצירתי וחופשי במה שהוא עושה.
חזרנו הביתה עייפים ומרוצים ותודה לדפי, הבי לנו עוד טיולים כאלה.
מזמינים עוד חברים להצטרף אלינו.